Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
_gac_
Sisaldab kasutaja turunduskampaanidega seotud teavet. See teave jagatakse Google AdWords'i / Google Adsi kontodega, kui Google Adsi ja Google Analyticsi kontod on ühendatud.
90 päeva
__utma
ID, mida kasutatakse kasutajate ja seansside tuvastamiseks
2 aastat peale viimast külastust
__utmt
Kasutatakse Google Analyticsi serveripäringute arvu jälgimiseks
10 minutit
__utmb
Kasutatakse uute seansside ja külastuste eristamiseks. See küpsis luuakse siis, kui laaditakse GA.js JavaScripti teek ja olemas ei ole __utmb küpsist. Küpsist uuendatakse iga kord, kui andmeid saadetakse Google Analyticsi serverisse.
30 minutit peale viimast külastust
__utmc
Kasutati ainult vanade Urchini versioonidega Google Analyticsis, mitte GA.js-ga. Kasutati seansside ja külastuste eristamiseks seansi lõpus.
Brauseri sessioon
__utmz
Sisaldab teavet liikluse allika või kampaania kohta, mis suunas kasutaja veebisaidile. Küpsis luuakse siis, kui laaditakse GA.js JavaScript ja uuendatakse iga kord, kui andmeid saadetakse Google Analyticsi serverisse.
6 kuud peale viimast külastust
__utmv
Sisaldab kohandatud teavet, mille veebiarendaja on määranud Google Analyticsi _setCustomVar meetodi kaudu. See küpsis uuendatakse iga kord, kui uusi andmeid saadetakse Google Analyticsi serverisse.
2 aastat peale viimast külastust
__utmx
Kasutatakse selleks, et määrata, kas kasutaja kuulub A/B või mitmemuutujalise testi alla.
18 kuud
_ga
ID selleks, et tuvastada kasutajaid
2 aastat
_gali
Kasutatakse Google Analyticsi poolt selleks, et tuvastada, milliseid lingid lehel klikitakse.
30 sekundit
_ga_
ID selleks, et tuvastada kasutajat
2 aastat
_gid
ID, et tuvastada kasutajaid 24 tunni jooksul peale viimast külastust
24 tundi
_gat
Kasutatakse Google Analyticsi serveripäringute arvu jälgimiseks Google Tag Manageri kasutamisel.
1 minut