Tee päeva jooksul tööd ka seistes

Muuda oma igapäevast tööstiili ja hoolitse oma tervise eest ka tööd tehes. Kõik saab alguse väikestest muudatustest – terve päeva istumise asemel tee paar tundi tööd ka seistes ning tunnetad vahet! Selline väike muutus on tegelikult suurem kui arvatagi oskad. Loe edasi ja saa teada, kui palju püsti seistes on võimalik kaloreid kulutada.

Arvutiga töö sunnib meid olema ühes asendis pikki tunde ja enamasti kasutame samasid tööasendeid igapäevaselt. Sellepärast tulekski muuta oma tööasendeid reguleeritava ergonoomilise laua taga, töötades vahelduvalt püsti ja istudes.

Tähtis on vahetada tööasendit päeva jooksul võimalikult palju, sest pikka aega ühes asendis olemine, olgu selleks siis istumine või seismine, mõjub kehale stressi tekitavalt ja plussid võivad muutuda miinusteks.
Tööasendite vahelduv muutmine aitab muuta töökeskkonda ergonoomilisemaks ning tervislikumaks ja võtab ära tervisemured, mis võivad tekkida ebapiisavast liikumisaktiivsusest tööpäeva jooksul.

Seismine vähendab:
– stressiga seotud sümptomeid
– veresoonte laienemist

2 tundi seismist tööpäeva jooksul = põletatud 340 kalorit

Seismine:
+ suurendab hapniku tarbimist
+ parendab verevarustust
+ tugevdab lihaseid
+ muudab paremaks üldist enesetunnet
+ tõstab töövõimet
+ stimuleerib ja tasakaalustab lümfisüsteemi
+ tugevdab skeletilihassüsteemi
+ parendab kordinatsiooni

Pööra oma kehaasenditele tähelepanu, tuleta meelde kui oluline on muuta tööasendit päeva jooksul ning ära unusta teha lühikesi pause.


Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

13 soovitust, kuidas olla energiline ja tõsta töövõimet
Meie ei jaga su andmeid.